screen-shot-2016-09-11-at-21-21-03

A Játssz!Ma! egy ingyenes, gondolkodásfejlesztő közösségi játék. A játékban maximum háromfős, bármilyen korú, nemű és összetételű csapatok vehetnek részt. A regisztrációhoz nem kell mást tenni, csak összefogni barátaiddal, osztálytársaiddal, tanítványaiddal, szüleiddel vagy kollégáiddal, kitalálni egy frappáns csapatnevet és nevezni a játékra!

 

 FELADATOK      NEVEZÉS        EREDMÉNYEK      MEGOLDÁSOK

A JÁTÉK MENETE

  1. A regisztrált csapatok minden kedden 18:00 órakor e-mailben kapják meg az aktuális forduló feladatait, amelyek ezzel egy időben a játék honlapján is elérhetővé válnak.
  2. A csapatoknak minden fordulóban három feleletválasztós feladatot kell megoldaniuk. Figyelem: van, ahol több helyes válasz is megjelölhető! A három feladat megoldását egy csapat egy fordulóban csak egyszer küldheti el – ezt bármely csapattag megteheti, de azt utána már más csapattag nem javíthatja, nem módosíthatja.
  3. A megoldásokat a csapatok a regisztrációnál kapott titkos kóddal tudják beküldeni, ezért fontos, hogy a nevezéskor kapott kódot minden csapattag megjegyezze és titokban tartsa. A kódok minden évben mgújjulnak, azaz a korábbi évek kódjaival NEM lehet beküldeni a megoldásokat.

 

PONTOZÁS

Minden feladat helyes megoldásáért pontok járnak, a feladatok  különböző nehézségűek, ennek megfelelően 100 és 600 közötti pont jár a helyes megoldásukért. Az első jó megoldást küldő csapat maximális pontot kap; az ezt követőn érkező megoldásokért már csak töredékpont jár, az alábbiak szerint:

Első helyes megoldás: 100%

Az első helyes megoldást követő 15 helyes megoldás (feltéve, hogy az első helyes megoldás beérkezését követő egy órában érkezik): 97%

Az első 16 helyes megoldást követő 20 helyes megoldás  (feltéve, hogy az első helyes megoldás beérkezését követő egy órában érkezik): 95%

Az első 36 helyes megoldást követő 20 helyes megoldás  (feltéve, hogy az első helyes megoldás beérkezését követő egy órában érkezik): 92%

Minden további – az első helyes megoldást követő órában érkező – megoldás: 90 %

Az első helyes megoldást követő második órában: 80%

Az első helyes megoldás napján: 60%

Az első helyes megoldás másnapján: 40%

A feladat kiküldésének hetében (vasárnap 23:59-ig): 25%

A feladat kiküldését követő hét végéig: 10%

 

REGISZTRÁCIÓ

Regisztrálni a játékra 2018. október 12.- 2019. március 31. között lehet.

 

A JÁTÉK IDŐTARTAMA

Összesen 15 forduló lesz, ezek dátumai:

 

2019. január: 8, 15, 22, 29.

2019. február: 5, 12, 19, 26.

2019. március: 5, 12, 19, 26.

2019. április: 2, 9, 16.

 

Az utolsó fordulót követően, az összesített eredménylista első 10 helyezettje offline versenyen vesz részt, amelyen az online szakaszban elért eredményeik szerint előnyöket élveznek majd; ennek helyszínét és időpontját később jelöljük ki, de várhatóan április 29. – május 26. között kerül megrendezésre. Végeredményt a Játssz!Ma! verseny második, offline szakasza után hirdetünk, amelynek során a legjobb 3 csapatot díjazzuk.

 

ISKOLÁK VERSENYE

A játék minden résztvevője a regisztrációkor nevezését valamely iskolának ajánlhatja. Ez nem a volt, vagy jelenlegi iskolája kell legyen (persze lehet az is), hanem egy számára szimpatikus iskola. A legtöbb ilyen ajánlást összegyüjtő iskola (2019. március 31-ig) a Matematika Birodalma Alapítvány jóvoltából 500.000 Ft-os támogatásban részesül. A nevezésnél kérjük az iskola minél pontosabb megnevezését. Csak azon csapatok ajánlását vesszük figyelembe, amelyek legalább egy helyes megoldást beküldenek a játék során. Az iskolák versenyének győztesét a Játssz!Ma! és Játssz!Ma! Junior ajánlások összevonása után hirdetjük ki.

 

DÍJAZÁS

  • A verseny fődíja: 500 000 Ft / csapat
  • Második helyezett: 250 000 Ft / csapat
  • Harmadik helyezett: 100 000 Ft / csapat
  • A 4-10. helyezett csapatok tárgynyereményben részesülnek.

 

Back to Top